En Akıllı Karar En Kolay İş Uygulaması
Çeyrek yüzyıldır işimiz,
hayatı kolaylaştıran çözümler sunmak!
LOGO, KOBİ’lere ve Ar-Ge’ye yaptığı büyük yatırımlarla büyüyor.
Yazılımlarımızla Türkiye ekonomisine can veren 170 bin firmada çalışan 1
milyon 300 binin üzerindeki çalışana verimlilik ve üretkenlik sağlıyoruz.
Türkiye genelinde araştırma ve geliştirme çalışmalarıyla 12. sırada yer alan
LOGO son üç yıldır bu alanda yazılım sektörünün lideridir.
Kazandığımız her 3 TL’nin 1 TL’sini Ar-Ge çalışmalarına ayırıyoruz
LOGO Yazılım’da 220 kişi çalışıyor. Çalışanlarınızın yüzde 40’ı Ar-Ge
departmanında görevlidir.
Tüm yatırım ve Ar-Ge harcamalarımızı kendi kaynaklarımızla finanse ediyor, KOBİ’lerimizin gerçek ihtiyaçlarına cevap veren yazılımlar üretiyoruz.
Küresel rekabeti hedefleyen KOBİ’lerimiz için en uygun yazılımları üretmekten büyük gurur duyuyoruz.
GOPLUS,farklısektörlerden bir işletmedeki en temel iş süreçlerini verimli şekilde yöneten, Türkiye’nin ‘kullanımı en kolay’ iş uygulamasıdır.
GO PLUS işinizin her aşamasında
size inanılmaz kolaylıklar sunar
GO PLUS ile çalışmanın 5 kolay yolu
1 - GO PLUS ile veri girmek ve bilgiye erişmek hazır şablonlar, kullanışlı formlar ve otomatik raporlar sayesinde çok hızlı gerçekleşir.
2 - GO PLUS Kurulum Sihirbazı ile yazılımı kullanmaya başlarken her türlü tanımlamayı basit ve hızlı bir şekilde yapabilirsiniz.
3 - GO PLUS Kart Oluşturma Sihirbazı ise her türlü kayıt formunda işinizi kolaylaştırır.
4 - GO PLUS Web ile sistemdeki bilgilere internetten erişebilirsiniz.
Böylece işinizde herhangi bir kesinti yaşamazsınız.
5 - GO PLUS Webmaster, 5 dakikada kendi web sitenizi oluşturmanızı 5 ve firma bilgilerinizi burada yayınlayabilmenizi sağlar
|

|
GO PLUS - Standart ve Modüler Özellikler
|
Malzeme Yönetimi
Talep Yönetimi
Satın Alma Yönetimi
Satış Yönetimi
Finans Yönetimi
Muhasebe Yönetimi
Duran Varlık Yönetimi
GOGaranti
Enflasyon Muhasebesi
Ek Vergi (ÖTV,ÖİV)
GO Webmaster
|
o Navigator
o Perakende
o LogoConnect POS Genius Entegrasyonu
o LogoConnect B2B,B2C
o LogoConnect Excel Plug-in
o LogoConnect FDA
o LogoConnect E-Fatura
o Bordro Plus
o Logomaps
o GO Web
o Turkcell Hizmetleri
|
GO PLUS fonksiyonları sayesinde girişimciler
iş akışlarını daha iyi denetleyebilir; verimlilik ve üretkenlik artışlarını anında görebilirler.
|
 |
GO PLUS Fonksiyonları
Binlerce işletmede GO PLUS rahatlığı
Genel Muhasebe
Mevzuata ve uluslararası standartlarla tam uyumlu çalışma imkanı
GO PLUS düzenli güncellemelerle mevzuat gereklerine tam uyumlu bir çalışma ortamı sağlar.
Standart hesap planını otomatik olarak oluşuturabilirken hiyerarşik yapıya sahip hesap planı ile ana hesap
altında yer alacak alt hesapları esnek bir yapıda istediğiniz şekilde tanımlayabilirsiniz.
Mali tablolarınızı istediğiniz gibi tanımlayabilir ve yasal açıdan zorunlu tabloları yasaların öngördüğü ayrıntıda
ve düzeyde alabilirsiniz.
Finans
Risk yönetiminde en güvenilir yardımcınız
GO PLUS Finans Modülü, belirlediğiniz limit ve kurallar çerçevesinde risk takibinizin yapılmasını sağlar.
GO PLUS’ın ödeme ve tahsilat planı tanımları ise her tür ihtiyacınıza cevap verecek şekilde esnektir.
Bankalardaki ticari ve kredi hesaplarınızı, hesap türü seçerek kaydedebilir, bu hesaplara ait hareketleri yerel
para birimi yanında dövizli olarak da izleyebilirsiniz.
|
GO PLUS Fonksiyonları
Binlerce işletmede GO PLUS rahatlığı
Stok Yönetimi
Etkin stok kontrolü ile operasyonlarınızın kalitesini artırabilirsiniz
- GO PLUS size anlık stoklarınızı, stok değer ve seviyelerinizi izleyerek yönetme ve envanter maliyetlerinizi
kontrol etme olanağı sunar.
- Maliyetlendirme işlemlerinizi ortalama, ağırlıklı ortalama, LIFO, FIFO ya da dönemsel ortalama
değerleme yöntemlerinden istediğinizi kullanarak yapabilirsiniz.
Satın Alma ve Satış Yönetimi
Satış hedefleriniz için bilmeniz gerekenler elinizin altında
- Satınalma işlemlerinizi, sipariş aşamasından, malın teslim alınmasına ve fatura girişine kadar tüm aşamaları
ile kontrol edebilirsiniz.
- Ürün ve müşteri bazında istediğiniz sayıda ve istediğiniz para birimi üzerinden satış fiyatı tanımlayabilirsiniz.
- Satıcı bazında satış hedeflerini belirleyebilir, böylece satış performansınızın değerlendirmesini yapabilirsiniz.
|
GO PLUS Fonksiyonları
Binlerce işletmede GO PLUS rahatlığı
Bordro
GO Bordro Plus ile personel yönetiminde etkinlik artışı
- GO PLUS ile entegre çalışabilen BORDRO PLUS, Sosyal Güvenlik Kurumu’na bağlı çalışanların (4-a) tüm mevzuat
ihtiyaçlarını tam olarak karşılar.
- GO Bordro Plus ile kısa sürede pratik bordro hesapları yapabilirsiniz.
- İşe giriş ve işten çıkış işlemlerini takip edebilir, izin planlaması ile verimli iş gücü elde edebilirsiniz.
İş Akışı Yönetimi
Hataları azaltıp çalışan verimliliğinizi artırabilirsiniz
- İç süreçlerinizin otomasyonunu sağlayabilirsiniz.
- Operasyonlarınızın hızını arttırırken hataları ve maliyeti düşürebilirsiniz.
- Onay işlemlerini kullanıcı / rol bazında elektronik ortamda yapabilirsiniz.
- Onay işlemlerinin sırasını, süresini, onaylayan kişi bilgilerini siz kendiniz belirleyebilirsiniz.
|
İşletmenizle birlikte
büyüyen uygulama
GO PLUS
yeni fonksiyonlarla
gelişebilir
|
 |
GO PLUS İleri Fonksiyonları
GO PLUS yeni fonksiyonlarla gelişebilir
LogoConnect
Ofisinizin sınırlarını iş ortağınıza, müşterinize ve tedarikçinize kadar genişletebilirsiniz
LogoConnect B2B ile şirketler arası belge transferi (malzeme kartı, fatura, sipariş, irsaliye vb.) işlemlerinizi gerçekleştirebilirken ve transfer edilen bu bilgileri ticari sisteme kaydedebilirsiniz.
Banka işlemlerinizi LogoConnect Banka aracılığı ile oturduğunuz yerden güvenle, hızlıca, kolayca ve mükerrer giriş
yapmadan gerçekleştirebilirsiniz.
LogoConnect B2B ile tedarikçilerine veri gönderebilir ve bu verilerin tedarikçileri tarafından Excel Plug-in ile kolaylıkla okunmasını sağlayabilirsiniz.
E-Fatura işlemlerinizi yaparak süreçlerinizi hızlandırabilirsiniz.
FDA
Firmalar arası data aktarımı ile süreçlerinizi hızlandırabilirsiniz
Aynı veritabanı içindeki farklı firmalara veri gönderimi yapabilirsiniz.
Tanımlı firmalar arasında çapraz fiş ve belge gönderimlerini (fatura, irsaliye...) gerçekleştirebilirsiniz.
|
GO PLUS İleri Fonksiyonları
GO PLUS yeni fonksiyonlarla gelişebilir
LogoConnect
Ofisinizin sınırlarını iş ortağınıza, müşterinize ve tedarikçinize kadar genişletebilirsiniz
- LogoConnect B2B ile şirketler arası belge transferi (malzeme kartı, fatura, sipariş, irsaliye vb.) işlemlerinizi gerçekleştirebilirken ve transfer edilen bu bilgileri ticari sisteme kaydedebilirsiniz.
- Banka işlemlerinizi LogoConnect Banka aracılığı ile oturduğunuz yerden güvenle, hızlıca, kolayca ve mükerrer giriş
yapmadan gerçekleştirebilirsiniz.
- LogoConnect B2B ile tedarikçilerine veri gönderebilir ve bu verilerin tedarikçileri tarafından Excel Plug-in ile kolaylıkla okunmasını sağlayabilirsiniz.
- E-Fatura işlemlerinizi yaparak süreçlerinizi hızlandırabilirsiniz.
FDA
Firmalar arası data aktarımı ile süreçlerinizi hızlandırabilirsiniz
- Aynı veritabanı içindeki farklı firmalara veri gönderimi yapabilirsiniz.
- Tanımlı firmalar arasında çapraz fiş ve belge gönderimlerini (fatura, irsaliye...) gerçekleştirebilirsiniz.
|
GO PLUS İleri Fonksiyonları
GO PLUS yeni fonksiyonlarla gelişebilir
Turkcell Hizmetleri
Müşteri ve çalışanlarınız ile kesintisiz iletişim kurabilirsiniz
- Turkcell Hizmetleri ile sahadaki ekiplerinizi yönetebilir, haritalar üzerinden izleyebilir ve SMS
gönderimlerinizi yapabilirsiniz.
- Online Fatura Aktarımı fonksiyonu ile Turkcell’den gelen faturaları toplu olarak sisteminize aktarabilirsiniz.
Perakende Müşterilerinizin isteklerine hızlıca yanıt verebilirsiniz.
- Malzeme Özellikleri Sınıf Yapısı sayesinde ürünlerinizi renk, beden, kavala, drop gibi özellikler tanımlayarak ayrıştırabilir,
- Satış Konfigürasyon Yönetimi binlerce ürün alternatifi içerisinden müşteriniz için en doğru ürünü ve fiyatlandırmayı yapabilir,
- İstenen sayıda birim üzerinden ve anlık stok seviye takibi gerçekleştirebilir,
- Satış görevlilerinizin satış bilgilerini hızlı ve kolay girebilmeleri için tasarlanmış fonksiyonel bir arayüz olan
Satış Konsolu 2/Satış Konsolu 3 ile veri girişinde oluşabilecek problemleri en aza indirebilirsiniz.
|
|